W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasto Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

/umpruszkow/SkrytkaESP

 

Obwieszczenie WPP.6730.20.2024

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Znak sprawy WPP.6730.20.2024
Typ sprawy Zawiadomienie
Rodzaj dokumentu zawiadomienie
Data ważności ogłoszenia

Pruszków, dnia 09.09.2024 r.

Zawiadomienie

Zawiadamia się strony postępowania, iż w toku prowadzonego postępowania o ustalenie warunków zabudowy dla inwestycji pn.: Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych z usługami w parterze, garażem w parterze i podziemnym, zjazdem, drogą wewnętrzną, zagospodarowaniem terenu oraz infrastrukturą techniczną  na terenie części dz. nr ew. 196, 224/4, 224/5, 224/6, 226/1 z obrębu 18, położonych w Pruszkowie, na podstawie art. 60 ust. 1 w związku z art. 53 ust. 4 pkt. 2a, 9, 13, 16  ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) w dn. 06.09.2024 r. przesłano projekt decyzji dla przedmiotowej inwestycji do uzgodnienia z:

- Prezesem Urzędu Lotnictwa Cywilnego w zakresie  w art. 53 ust. 4 pkt. 13 powołanej ustawy, 
w trybie art. 106 Kodeksu Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572),
- Centralnym Portem Komunikacyjnym sp. z o.o.  w zakresie  dotyczącym lokalizacji Inwestycji i Inwestycji Towarzyszących oraz obszaru otoczenia Centralnego Portu Komunikacyjnego, o których mowa w ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o Centralnym Porcie Komunikacyjnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 545 z późn. zm.),
- Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych ww. inwestycji,
- Zarządem Powiatu Pruszkowskiego w odniesieniu do obszarów przyległych do pasa drogowego ww. inwestycji,

Zainteresowanym stronom postępowania służy prawo zapoznania się ze złożoną dokumentacją i zgłaszania swoich uwag i wniosków w Wydziale Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta  Pruszkowa ul. Kraszewskiego 14/16 pok. 70 w godzinach pracy urzędu w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym. Poniedziałek 8:00-18:00, wtorek - czwartek 8:00 – 16:00, piątek 8:00 – 14:00  tel.  (22) 735 88 47.
Informuję, iż w przedmiotowym postępowaniu  z uwagi, że w sprawie występuje jako strona osoba zmarła  na podstawie art. 49a Kodeksu postępowania administracyjnego strony będą zawiadamiane o decyzjach i innych czynnościach organu administracji publicznej w formie publicznych obwieszczeń.

Obwieszczenia w przedmiotowej sprawie będą udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem https://bip.um.pruszkow.pl/artykuly/538/decyzje-o-warunkach- zabudowy oraz będą wywieszone na Tablicy Ogłoszeń w Urzędzie Miasta Pruszkowa w Pruszkowie przy ul. Kraszewskiego 14/16.

Zgodnie z art. 49 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego dzień, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej wskazuje się w treści tego obwieszczenia, ogłoszenia lub w Biuletynie Informacji Publicznej. Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.

Załączniki

Powiadom znajomego