W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasta Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

/umpruszkow/SkrytkaESP

 

Ogłoszenie – informacja o preferencyjnym zakupie węgla dla gospodarstw domowych

Szanowni Mieszkańcy Pruszkowa,

Na podstawie Art. 34 ust. 1 Ustawy z dnia 27 października 2022 r. o zakupie preferencyjnym paliwa stałego dla gospodarstw domowych Gmina Miasto Pruszków informuje o przystąpieniu do zakupu paliwa stałego (węgla kamiennego) z przeznaczeniem dla gospodarstw domowych. 

Warunki zakupu preferencyjnego paliwa stałego przedstawiają się następująco:

1.  Proponowane asortymenty węgla to groszek oraz orzech.

2. Możliwość zakupu przez gospodarstwo domowe w ramach zakupu preferencyjnego paliwa stałego wynosi do 1,5 tony do 31 grudnia 2022 i 1,5 tony od 1 stycznia 2023 r. - wnioski będzie można składać do 15 kwietnia 2023 r.

3.  Gmina sprzedaje węgiel w ramach zakupu preferencyjnego po cenie nie wyższej niż 2000 zł brutto.

Składanie wniosków:

Mieszkańcy Miasta Pruszkowa zainteresowani kupnem węgla, zobowiązani są do złożenia  czytelnie wypełnionego wniosku o zakup preferencyjny paliwa stałego dla gospodarstw domowych.

Wniosek o preferencyjny zakup paliwa stałego składa się na piśmie w Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej. W tym przypadku wniosek opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Formularz  wniosku  dostępny jest w załączniku.

Szczegółowe informacje dostępne pod numerem telefonu: 660 493 021 

Email dedykowany do korespondencji: wegiel@miasto.pruszkow.pl

 

Weryfikacja wniosków i procedura postępowania:

Wnioski podlegają weryfikacji,  w szczególności w zakresie przyznanego już dodatku węglowego  na rzecz gospodarstwa domowego, w skład którego wchodzi wnioskodawca. 

O pozytywnej lub negatywnej weryfikacji wniosku mieszkaniec zostanie poinformowany (mailowo lub telefonicznie w formie wiadomości SMS).  O cenie za zamówiony asortyment oraz terminie dokonania wpłaty w kasie Urzędu Miasta Pruszkowa lub na wskazane konto gminy, wnioskodawca ponownie zostanie poinformowany.            

 

Prezydent Miasta Pruszkowa

Paweł Makuch 

 

 

Załączniki

Powiadom znajomego