Kierownik Biura - Małgorzata Makuch-Twarowska

tel.: (22) 735 88 36

e-mail: mmakuch@miasto.pruszkow.pl

pokój 100


Do zadań Biura Promocji i Marketingu należy w szczególności:
1. Inicjowanie i koordynowanie działań promocyjnych Miasta Pruszkowa;
2. Kreowanie i realizowanie polityki promocyjnej i informacyjnej Miasta Pruszkowa oraz Urzędu;
3. Przygotowywanie materiałów i informacji dotyczących pracy Prezydenta;
4. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zgody na używanie herbu i logo Miasta Pruszkowa w celach promocyjnych dla zainteresowanych osób, firm, instytucji i organizacji;
5. Rozpatrywanie wniosków i wydawanie zgody na objęcie przez Prezydenta honorowego patronatu nad wszelkiego rodzaju imprezami, konkursami itp.;
6. Koordynacja medialnego wizerunku Miasta, w zakresie działalności Urzędu i Prezydenta;
7. Przygotowywanie odpowiedzi na publikacje prasowe oraz audycje radiowe i telewizyjne, a także materiały rozpowszechniane w innych środkach społecznego i masowego przekazu, dotyczące działalności Urzędu oraz jednostek podporządkowanych;
8. Przygotowywanie sprostowań i reagowanie na teksty medialne;
9. Monitoring wybranych mediów;
10. Archiwizacja materiałów prasowych dotyczących Miasta;
11. Współorganizowanie konferencji prasowych;
12. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w celu przygotowania materiałów prasowych promujących miasto;
13. Zarządzanie oraz aktualizacja strony internetowej Miasta;
14. Promocja Miasta oraz pruszkowskich wydarzeń na stronie internetowej Urzędu oraz na portalach społecznościowych;
15. Koordynacja redakcji i publikacji Biuletynu Informacji Publicznej;
16. Nadzór nad Wirtualnym Biurem Mieszkańca;
17. Wdrażanie i prowadzenie projektów uruchamiania aplikacji mobilnych przeznaczonych dla mieszkańców;
18. Współpraca z instytucjami społecznymi, kulturalnymi i naukowymi, organizacjami gospodarczymi oraz organami administracji rządowej i samorządu terytorialnego w podejmowaniu działań mających na celu promocję Pruszkowa;
19. Podejmowanie i inicjowanie działań mających na celu upowszechnianie wiedzy o Pruszkowie wśród mieszkańców Miasta i kraju;
20. Przygotowywanie materiałów reklamowo – informacyjnych, promujących Pruszków jako miejsce atrakcyjne dla potencjalnych inwestorów i turystów (wydawnictwa, albumy, plakaty, ulotki, gadżety, itp.);
21. Wspieranie przedsięwzięć promocyjnych organizowanych przez instytucje pozarządowe;
22. Rozwijanie kontaktów z innymi miastami, samorządem powiatowym i wojewódzkim oraz organizacjami krajowymi i zagranicznymi w celu wspólnych działań promujących Pruszków i Mazowsze;
23. Współpraca z instytucjami oraz mediami w zakresie opracowania i realizacji materiałów promujących Miasto Pruszków;
24. Inspirowanie, inicjowanie, organizowanie i koordynowanie projektów oraz przedsięwzięć prowadzonych przez Miasto, dotyczących współpracy z miastami partnerskimi;
25. Promocja wydarzeń kulturalnych, sportowych, gospodarczych i innych odbywających się na terenie Miasta Pruszkowa;
26. Planowanie, koordynacja i nadzór kampanii promocyjnych kształtujących wizerunek Miasta Pruszkowa;
27. Prowadzenie działań public relations oraz utrzymywanie relacji z mediami w zakresie promocji;
28. Opracowywanie corocznych planów i budżetu dla działań promocji oraz sprawozdań z ich realizacji;
29. Promowanie programu Pruszkowskiej Karty Mieszkańca oraz innych miejskich inicjatyw;
30. Pozyskiwanie oraz współpraca z podmiotami gospodarczymi oraz instytucjami miejskimi, spółkami miejskimi w zakresie promowania Pruszkowskiej Karty Mieszkańca;
31. Realizacja zadań związanych z bieżącą eksploatacją słupów ogłoszeniowych, gablot i tablic informacyjnych oraz innych nośników;
32. Prowadzenie rejestru umów realizowanych przez Wydział;
33. Współpraca w wykonywaniu zadań z innymi Wydziałami i Biurami Urzędu.

Opublikowane przez: Anna Seliga | Data wprowadzenia: 2015-06-18 13:57:20 | Data modyfikacji: 2019-12-16 13:53:43.