Wykaz telefonów

Centrala  22 735 88 88

Kancelaria  22 735 87 29; fax 22 758-66-50

Sekretariat 22 735 87 77; 22 75 87 04; 

Sekretarz Miasta - Karolina Sorbian - Jamiołkowska  22 735 87 03

Skarbnik Miasta - Lidia Sadowska-Mucha  22 735 87 30

Przewodniczący Rady Miasta - Krzysztof Biskupski  22 735 88 32; 22 735 87 50   rada@miasto.pruszkow.pl;

Biuro Rady Miasta 

Kierownik Biura - Agnieszka Pawlik 22 735 87 50

 22 735 87 22; 22 735 87 56

Inspektor Ochrony Danych - Małgorzata Kikta

22 735-88-87, e-mail: iod@miasto.pruszkow.pl

Wydział Edukacji - Naczelnik Wydziału - Marzanna Geisler  22 735 87 41 

pokój 100 tel. 22 735 87 32; 22 735 87 41; 22 735 87 52; 22 735 87 53;

22 735 87 54; 22 735 87 45

Wydział Finansów i Budżetu 

Skarbnik Miasta -  Lidia Sadowska-Mucha     22 735 87 30
Z – ca Naczelnika Wydziału - Anna Sibińska  22 735 87 34
Z – ca Naczelnika Wydziału  - Tomasz Zygier 22 735 87 43

Informacje w zakresie:
1)    wymiaru podatku od nieruchomości i podatku rolnego można uzyskać pod numerami tel.  22 735 87 57; 22 735 87 61; 22 735 87 64; 22 735 88 22
2)    rozliczenia podatku od nieruchomości i podatku rolnego można uzyskać pod numerami telefonu: 22 735 87 62; 22 735 87 63
3)    podatku od środków transportowych i podatku rolnego można uzyskać pod numerem tel. 22 735 87 59
4)    rozliczenia opłaty za dzierżawę oraz wieczyste użytkowanie gruntów można uzyskać pod numerem tel. 22 735 88 06
5)    rozliczenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi można uzyskać pod numerem tel. 22 735 88 12
6)     rozliczenia opłaty za umieszczenie urządzenia w pasie drogi i opłaty za zajęcie pasa drogi oraz opłaty za wycinkę drzew  można uzyskać pod numerem tel. 22 735 87 34
7)     rozliczenie opłaty za mandaty nakładane przez Straż Miejską można uzyskać pod numerem tel. 22 735 87 65


Wydział Geodezji, Mienia i Estetyki Miasta 


Naczelnik Wydziału - Andrzej Guzik 22 735 88 24
Kierownik Referatu ds. lokalowych - Ewa Pol 22 735 87 95
Kierownik Referatu ds. geodezji - Katarzyna Kozińska-Suska 22 735 87 23
Sprzedaż komunalnych lokali mieszkalnych 22 735 87 92
Podziały i rozgraniczenia nieruchomości 22 735 87 92
Opłaty adiacenckie 22 735 87 92
Służebności przesyłu 22 735 87 92
Nadawanie numeracji porządkowej 22 735 88 03
Odszkodowania za grunty 22 735 88 03
Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności 22 735 87 70; 22 735 87 71
Zbywanie nieruchomości 22 735 87 23
Dzierżawy gruntów 22 735 87 69
Wykup gruntów pod inwestycje miejskie  22 735 87 33
Regulacja stanu prawnego nieruchomości 22 735 87 73
Lokale komunalne 22 735 88 27; 22 735 87 95

 

                                                                                                  

Wydział Inicjatyw Społecznych

Naczelnik Wydziału - Dorota Matejko-Cichocka (22) 735 88 33
22 735 87 27 (referat ds. kultury, sportu, i zdrowia)
22 735 87 20 (referat ds. kultury, sportu, i zdrowia)
22 735 87 51 (referat ds. kultury, sportu, i zdrowia)
22 735 88 39 (referat ds. kultury, sportu, i zdrowia)
22 735 88 07 (referat ds. partycypacji społecznej)

 

Wydział Ochrony Środowiska

Naczelnik Wydziału - Elżbieta Jakubczak-Garczyńska 22 735-87-19
Zastępca Naczelnika - Danuta Przybysz 22 735-87-31

1) utrzymanie czystości i porządku, konserwacja terenów zieleni, opieka nad bezdomnymi zwierzętami oraz dofinansowanie do sterylizacji i kastracji zwierząt, dofinansowanie do usunięcia azbestu  22 735 87 88; 22 735 88 16; 22 735 88 10; 22 735 88 19

2) wnioski i zgłoszenia na usunięcie drzew, pielęgnacja drzew  22 735 87 90; 22 735 88 10

3) odbiór odpadów komunalnych - tel. 22 735 87 99; 22 735 88 17; 22 735 87 86; 22 735 87 40

4) budowa i modernizacja terenów zieleni, placów zabaw i siłowni 

22 735 88 18

5) decyzje środowiskowe, dofinansowanie do wymiany pieców, wnioski i uwagi dotyczące stanu środowiska  22 735 87 89

6) decyzje środowiskowe, edukacja ekologiczna, dofinansowanie do gromadzenia wód opadowych i roztopowych wnioski i uwagi dotyczące stanu środowiska 22 735 88 20

Wydział Organizacyjny

Naczelnik Wydziału Małgorzata Kikta 22 735 88 87

referat ds. kard i szkoleń 22 735 88 90; 22 735 87 82

archiwum Urzędu Miasta 22 735 87 82

Wydział Planowania Przestrzennego

Naczelnik Wydziału - Krystyna Sławińska 22 735 87 36

Zastępca Naczelnika - Lidia Micberger 22 735 88 05

1) wydawanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Pruszkowa, opinie o podziale nieruchomości, wydawanie zaświadczeń  22 73-58-748

2) decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, decyzje o wysokości opłat z art. 36 upzp 22 735 87 49

3) miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Pruszkowa, nazewnictwo ulic i placów 22 735 87 26 

Wydział Realizacji Inwestycji 

Naczelnik Wydziału - Elżbieta Korach tel. 22 735 87 21 

Zastępca Naczelnika - Arnold Hensoldt tel. 22 735 87 16

1) Inwestycje drogowe (drogi gminne) 22 735 87 75

2) Inwestycje wodno-kanalizacyjne realizowane przez Gminę Pruszków 

   22 735 88 30

3) Utrzymanie dróg gminnych o nawierzchniach asfaltowych:
w zakresie remontów nawierzchni 22 735 87 74 
po godzinie 16.00 (Straż Miejska) 986; 22 758 66 49

4) Utrzymanie dróg gminnych o nawierzchniach betonowych i gruntowych:
w zakresie remontów nawierzchni 22 735 87 12 
po godzinie 16.00 (Straż Miejska) 986, 22 758 66 49

5) Utrzymanie dróg gminnych:
w zakresie oznakowania pionowego i poziomego 22 735 87 12
po godzinie 16.00 (Straż Miejska) 986; 22 758 66 49

6) Zajęcie pasa drogowego  22 735 87 80

7) Zgoda na zjazd z posesji na drogę gminną  22 735 87 12

8) Sieci kanalizacji deszczowej – zgłaszanie awarii:
w godzinach 8.00 – 16.00  22 735 88 30; po godzinie 16.00 (Straż Miejska) - 986; 22 758 66 49

9) Oświetlenie uliczne – zgłaszanie awarii:
w godzinach 8.00 – 16.00   22 735 87 76; 
po godzinie 16.00 (konserwator) 22 886 48 26

Wydział Spraw Obywatelskich i Obsługi Mieszkańców

Naczelnik Wydziału - Urszula Grzegorek 22 735 87 17 

z-ca Naczelnika Wydziału - Magdalena Gizińska 22 735 88 02 

Dowody osobiste:

złożenie wniosku   793 304 694
odbiór dowodu       793 304 796

Ewidencja ludności (zameldowanie, wymeldowanie)  793 304 694

Działalność gospodarcza 22 735 87 14; 22 735 87 94; 22 735 87 93

Punkt Obsługi Mieszkańców (POM) - budynek stacji PKP.

- obsługa kart Mieszkańca 660-493-021

- punkt kancelaryjny 539-952-714

Wydział Strategii i Rozwoju

Naczelnik Wydziału Monika Golędzinowska 22 735 87 97

Zastępca Naczelnika Łukasz Stępień 22 735 87 38

 Komunikacja miejska autobusowa 22 735 87 76

Audytor wewnętrzny

Ewelina Tulosz-Marchewka   22 735-88-38  

Biuro Prawne - 22 735 87 91; 22 735 88 85; 22 735 88 11

Biuro Prezydenta Miasta 

Kierownik Biura - Małgorzata Dyńska  22 735 88 26

Biuro Promocji i Marketingu

Kierownik Biura - Małgorzata Makuch-Twarowska 22 735 88 36;

Biuro Zarządzania Kryzysowego 22 735 87 13; 22 735 78 25 

 

Urząd Stanu Cywilnego

centrala 22 738 45 60

fax 22 738 45 66

Kierownik - Anna Kotlarska 22 738 45 61 

Zastępca Kierownika – Wiesława Zdunek 22 738 45 63

Zastępca Kierownika – Ewa Więsek 22 738 45 62

Rejestracja urodzeń 22 738 45 62

Rejestracja małżeństw 22 738 45 62

Rejestracja zgonów 22 738 45 62

Transkrypcje, sprostowania, uzupełnienia w aktach stanu cywilnego
22 738 45 63
Archiwum (korespondencja, wydawanie odpisów, ePUAP)
22 738 45 64, 22 738 45 65
 

Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych - Dariusz Bubrowiecki 

22 735 87 13

Koordynator ds. dostępności - Magdalena Gizińska 22 735 88 02 

magdalena.gizinska@miasto.pruszkow.pl