Prezydent Miasta Pruszkowa
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta Pruszkowa
ul. J.I. Kraszewskiego 14/16  05-800 Pruszków

Podinspektor/Inspektor
w Wydziale Spraw Obywatelskich i Obsługi Mieszkańców
pełny etat
termin składania ofert do 21 czerwca 2021 r. do godz. 18.00

Wymagania  niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- minimum 3 lata stażu pracy, 
- prawo jazdy kat. B

Wymagania dodatkowe:  
-znajomość i umiejętność stosowania następujących aktów prawnych: przepisy określające zasady funkcjonowania organów administracji publicznej, ustawa Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o opłacie skarbowej i przepisy wykonawcze w tym zakresie, ustawa o dowodach osobistych i przepisy wykonawcze w tym zakresie, ustawa o ewidencji ludności i przepisy wykonawcze w tym zakresie, przepisy z zakresu ochrony danych osobowych, ustawa o obywatelstwie polskim, Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- biegła obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office oraz innych urządzeń biurowych,
- identyfikacja z urzędem, komunikatywność, samodzielność, sumienność,
wysoka kultura osobista.
 
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- bezpośrednia obsługa interesanta oraz analiza i weryfikacja złożonych dokumentów pod względem ich kompletności i poprawności merytorycznej, które są składane w celu uzyskania wnioskowanego dokumentu,
- rozpatrywanie spraw wniesionych przez interesanta z zakresu  wydawania dowodów osobistych,
- wydawanie decyzji administracyjnych oraz dokumentów w w/w zakresie,
współpraca z sądami powszechnymi oraz administracyjnymi i organami ścigania w zakresie zidentyfikowania osób podejrzanych o popełnienie przestępstwa,
- prowadzenie rejestrów i ewidencji, korespondencji wyjaśniającej,
przyjmowanie oraz realizacja wniosków o wydanie i wymianę dowodu osobistego, zgłoszeń o utracie dowodu osobistego,
- prowadzenie rejestru utraconych i unieważnionych dowodów osobistych,
udostępnianie danych i dokumentacji wg obowiązujących procedur,
- prowadzenie korespondencji w zakresie wykonywanych zadań, - przygotowywanie zestawień, analiz, podsumowań, raportów,
- archiwizowanie dokumentów wydziału.
 
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Praca w budynku Urzędu, w Punkcie Obsługi Mieszkańca w  budynku PKP oraz  przyjmowanie wniosków o wydanie i wymianę dowodu osobistego
w miejscu zamieszkania wnioskodawcy.

Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, bezpośrednią i telefoniczną obsługą interesanta zewnętrznego oraz wewnętrznego, przemieszczaniem się wewnątrz budynku, a także dojazd do miejsca zamieszkania wnioskodawcy. 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów
o  rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze w Urzędzie Miasta Pruszkowa był niższy niż  6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- list motywacyjny,
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie o zatrudnieniu,
- kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych – podpisane własnoręcznie,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – podpisane własnoręcznie,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego – podpisane własnoręcznie,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia  21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
 
Druk kwestionariusza oraz informacja o przetwarzaniu danych przez Urząd Miasta Pruszkowa w procesie rekrutacji są do pobrania na stronie www.bip.um.pruszkow.pl

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, osobiście w Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres:
Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J.I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków,
z dopiskiem na kopercie: dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor/Inspektor  w Wydziale Spraw Obywatelskich i Obsługi Mieszkańców w terminie do dnia 21 czerwca  2021 r. do godz. 18.00

O zachowaniu terminu składania dokumentów rekrutacyjnych decyduje data wpływu do Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa.

Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć do wglądu oryginały świadectw pracy, zaświadczeń i innych złożonych dokumentów.

 



Załączniki:

Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej si
Klauzula informacyjna w procesie rekrutacji.pdf
Podinspektor Inspektor WOM.doc
(skan)ogłoszenie Podinspektor_Inspektor w WOM.pdf
wyniki naboru Podinspektor_ Inspektor WOM.doc
wyniki naboru (skan) Podinspektor_Inspektor WOM.pdf