Prezydent Miasta Pruszkowa

ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

w Urzędzie Miasta Pruszkowa

ul. J.I. Kraszewskiego 14/16  05-800 Pruszków

 

Podinspektor/Inspektor

w Biurze Kontroli Wewnętrznej

pełny etat

 

 

Wymagania  niezbędne:

obywatelstwo polskie,
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
nieposzlakowana opinia,
·         wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe o kierunkach: ekonomia, finanse
i rachunkowość, prawo, administracja,

·         staż pracy :

w przypadku stanowiska Podinspektor wymagane jest :

- wykształcenie średnie i minimum 3 lata stażu pracy,

- wykształcenie wyższe  bez stażu pracy

w przypadku stanowiska Inspektor wymagane jest :

- wykształcenie średnie i minimum 5 lat stażu pracy,

- wykształcenie wyższe  i minimum 3 lata stażu pracy.

Wymagania dodatkowe:  

doświadczenie w jednostkach sektora finansów publicznych,
doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
znajomość przepisów: ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o rachunkowości, ustawy  Prawo oświatowe oraz o finansowaniu zadań oświatowych, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawy Kodeks postepowania administracyjnego,
·         umiejętność interpretacji obowiązujących przepisów prawa,

·         umiejętność organizowania pracy oraz działania pod presją czasu,

·         wysoka kultura osobista,

·         łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz zdolność zapobiegania konfliktom,

·         obowiązkowość, rzetelność, systematyczność,

·         biegła obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office oraz innych urządzeń biurowych.

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

·         przygotowywanie rocznych planów kontroli i prowadzenie postępowań kontrolnych zgodnie 

     z rocznym planem kontroli oraz na zlecenie Prezydenta,

·         nadzór i  kontrola nad wydatkowaniem dotacji udzielanych organizacjom pozarządowym 

     i stowarzyszeniom oraz niepublicznym placówkom oświatowym,

·         nadzór i kontrola nad działalnością finansową jednostek organizacyjnych,

·         prowadzenie dokumentacji z przebiegu kontroli,

·         przeprowadzanie kontroli kompleksowych, problemowych, sprawdzających, doraźnych

     zgodnie z procedurami i standardami,

·         przeprowadzanie kontroli w jednostkach oświatowych stosownie do udzielanych upoważnień,

·         opracowywanie sprawozdań z przeprowadzonych kontroli,

·         uczestnictwo w inicjatywach szkoleniowych dotyczących kontroli. 

 

 

 

 

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Praca w budynku Urzędu i poza nim. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze,
z dokumentami, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie. Prowadzenie rozmów telefonicznych oraz bezpośredni  kontakt z pracownikami i  instytucjami.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o  rehabilitacji zawodowej 
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze w Urzędzie Miasta Pruszkowa był niższy niż  6%.

 

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
list motywacyjny,
kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie o zatrudnieniu,
kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych – podpisane własnoręcznie,
oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe –
podpisane własnoręcznie,

·       oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego – podpisane własnoręcznie,

Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia    
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
 

Druk kwestionariusza oraz informacja o przetwarzaniu danych przez Urząd Miasta Pruszkowa 
w procesie rekrutacji są do pobrania na stronie www.bip.pruszkow.pl 

 

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, osobiście w Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres:

Urząd Miasta Pruszkowa

ul. J.I. Kraszewskiego 14/16

05-800 Pruszków,

z dopiskiem na kopercie: dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor/Inspektor w Biurze Kontroli Wewnętrznej w terminie do dnia 22 marca  2021 r. do godz. 18.00

 

Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć do wglądu oryginały świadectw pracy, zaświadczeń i innych złożonych dokumentów.

 



Załączniki:

Klauzula informacyjna w procesie rekrutacji.pdf
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.pdf