Wniosek o wydanie Pruszkowskiej Karty Mieszkańca

Pruszkowska Karta Mieszkańca to program kierowany dla Pruszkowian.

Karta potwierdza uprawnienia mieszkańców miasta do korzystania z ulg, zwolnień i preferencji aktualnie oferowanych przez podmioty uczestniczące w Programie „Pruszkowska Karta Mieszkańca”

Warunkiem otrzymania Pruszkowskiej Karty Mieszkańca jest zamieszkiwanie na terenie gminy Pruszków (potwierdzone deklaracją w zeznaniu podatkowym za ostatnio rok podatkowy) oraz rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych w Urzędzie Skarbowym w Pruszkowie (bez względu na to czy osiągany jest dochód). W przypadku osób nie osiągających dochodu, wymagane jest zaświadczenie z Urzędu Skarbowego zawierające informację o zamieszkiwaniu w mieście Pruszków i bycia zarejestrowanym podatnikiem w pruszkowskim Urzędzie.

Kartę otrzymają także członkowie rodziny wnioskodawcy w rozumieniu art. 6 pkt. 14 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (tekst jedn. Dz. U. Z 2016 r., poz. 446).

Pobieranie wniosków:

Karta wydawana jest na wniosek. Wniosek można pobrać w Urzędzie Miasta w pokoju 14 (półpiętro), w Punkcie Obsługi Mieszkańca który mieści się w “Przystanku Pruszków” przy ul. Sienkiewicza 2 w budynku Dworca PKP (wejście od szczytu budynku). Wniosek również można pobrać z linku poniżej

Wniosek – wersja DOC

Wniosek - wersja PDF

Składanie wniosków:

  1. Bezpośrednio w punktach obsługi Karty
  2. Elektronicznie

 

W celu złożenia wniosku drogą elektroniczną należy wprowadzić niezbędne dane korzystając z linku https://pruszkow.informica.pl/

Do wniosku należy dołączyć skan pierwszej strony PIT-u potwierdzającego zamieszkiwanie na terenie miasta Pruszkowa, oraz rozliczanie się z podatku dochodowego w Urzędzie Skarbowym w Pruszkowie.

Uwaga!

Żeby złożyć wniosek należy wprowadzić swój adres e-mail w celu potwierdzenia złożenia wniosku. Nie można wykorzystać dwa razy tego samego adresu e-mail.

Kartę Mieszkańca Pruszkowa złożoną drogą elektroniczną można odebrać już następnego dnia po złożeniu wniosku w Urzędzie Miasta Pruszkowa, Punkcie Obsługi Mieszkańców.

Wydana karta ważna jest przez 3 lata. Po tym czasie należy przedłużyć jej ważność, poprzez wizytę w Urzędzie Miasta lub Punkcie Obsługi Mieszkańców okazując na dzień przedłużenia aktualne rozliczenie roczne PIT potwierdzające zamieszkiwanie i rozliczanie się w gminie Pruszków.

Punkty Obsługi Kart Mieszkańca Pruszkowa:

  • Budynek Urzędu Miasta w godzinach pracy Urzędu – pokój nr 14 na półpiętrze otwarty w godzinach:

Poniedziałek 8:00 – 18:00

Wtorek, Środa, Czwartek 8:00 – 16:00

Piątek 8:00 – 14:00

  • Punkt Obsługi Mieszkańców, który mieści się w “Przystanku Pruszków” przy ul. Sienkiewicza 2 w budynku Dworca PKP (wejście od szczytu budynku). Punkt jest otwarty w godzinach:

Poniedziałek 7:00 – 15:00

Wtorek, Środa 8:00 – 16:00

Czwartek 10:00 – 20:00

Piątek 10:00 – 16:00



Kontakt w sprawie Pruszkowskiej Karty Mieszkańca:

telefoniczny:

22 735 87 37, 22 735 88 92, 660 493 021

e-mailowy:

Aneta Brzuszkiewicz

Piotr Tomaszewski

 

Opublikowane przez: Anna Seliga | Data wprowadzenia: 2019-01-29 10:52:23 | Data modyfikacji: 2020-11-15 18:57:30.


Partnerzy Pruszkowskiej Karty Mieszkańca

 

Zachęcamy firmy do współpracy poprzez oferowanie w swoich przedsiębiorstwach ulg całorocznych, a także okazjonalnych (np. w okresie świąt, w związku z rozpoczęciem roku szkolnego, dnia tygodnia itd.) i innych rabatów, zniżek lub promocji dla naszych Mieszkańców, będących posiadaczami karty.

Zapraszamy firmy oraz instytucje do włączenia się w nasz lokalny program „Pruszkowskiej Karty Mieszkańca” niezależnie od sektora, czy wielkości.

Każda firma biorąca udział w programie, staje się rozpoznawalna dla mieszkańców oraz rodzin korzystających z Karty, a tym samym wzbudza zaufanie i zwiększa grono stałych klientów, wzmacniając swój wizerunek. Zyskuje możliwość posługiwania się logo programu i staje się firmą przyjazną rodzinie.

Zgłoszenia przedsiębiorców chętnych do przystąpienia do „Pruszkowskiej Karta Mieszkańca”: przyjmowane są w siedzibie Urzędu Miasta Pruszkowa przy ul. J.I. Kraszewskiego 14/16 w pokoju nr 14 (parter) w godzinach pracy urzędu. Więcej informacji pod numerami telefonu:

22 735 87 37 lub 22 735 88 92 oraz 660 493 021

Aktualni partnerzy Pruszkowskiej Karty Mieszkańca:

Jednostki miejskie – partnerzy:

Miejska Kryta pływalnia „Kapry"

Muzeum Starożytnego Hutnictwa Mazowieckiego

Miejski Ośrodek Kultury im. A. Kamińskiego

Bezpłatny przejazd komunikacją miejską w Pruszkowie

Prywatni przedsiębiorcy – partnerzy:

  • English Best Way – szkoła językowa:

30% zniżki na zajęcia z języka angielskiego w systemie nauczania Authentic Direct & Multi Teacher w grupie small.

  • MTK-DRUK B. Prusa 58 (DH Corner) :

10% rabatu na odzież dziecięcą,

5% rabatu na artykuły szkolne,

3% rabatu na zabawki

  • GALEON – Chemia z Niemiec:

5% rabatu na wszystkie artykuły chemii gospodarczej

  • Kancelaria finansowo-ubezpieczeniowa Zbigniew Ciszek

10% zniżki na ubezpieczenie domów i mieszkań

10% zniżki na ubezpieczenie dla dzieci „Absolwent”

10% zniżki na ubezpieczenie dla młodych rodziców

7% zniżki na ubezpieczenie inwestycyjne BONUS

5% zniżki na program emerytalny KAPITALNA PRZYSZŁOŚĆ

  • Towarzystwo Edukacyjne Vizja: Zniżka na czesne w placówka TE Vizja Oddział Wawer i Oddział Ochota (przedszkola, szkoły podstawowe).

Pierwsze dziecko: płatność 95% nominalnej wysokości czesnego

Drugie dziecko: płatność 90% nominalnej wysokości czesnego

Trzecie dziecko: płatność 50% nominalnej wysokości czesnego

Czwarte dziecko: płatność 30% nominalnej wysokości czesnego

Piąte i kolejne dzieci uczą się bezpłatnie

  • Hotel Victor Pruszków by DeSilva:

10 % zniżki na wszystkie usługi w hotelu

10 % rabatu na cały asortyment sklepu internetowego z kołdrami, poduszkami i pościelą dziecięcą

  • AKPEN – Drzwi do Twojego domu:

10 % zniżki na drzwi zewnętrzne drewniane

10% zniżki na drzwi wewnętrzne

10% zniżki na okna drewniane

20% zniżki na okna PCV

10 zniżki na bramy garażowe

10% zniżki na bramy garażowe automatyczne

15% zniżki na automatykę do bram

  • Rogulski Rehabilitacja: Gabinet Fizjoterapii i Osteopatii

10% zniżki na pierwszą wizytę

20% zniżki na diagnostykę wad postawy u dzieci

10% zniżki na zajęcia grupowe dla dzieci

20% zniżki na zajęcia grupowe dla seniorów

  • Klinika Balsam:

10% ulgi na usługi medyczne z zakresu Pediatrii (ulga nie dotyczy testów, wizyty kontrolnej oraz recepturowej)

10% ulgi na usługi medyczne z zakresu Interny (ulga nie dotyczy testów, wizyty kontrolnej oraz recepturowej)

10% ulgi na wykupienie pakietu dietetycznego – Start, Motywacja, Dla wymagających oraz Balsam & Mama

10% ulgi na usługi medyczne z zakresu Ginekologii (ulga nie dotyczy cytologii oraz pakietu „Radosna Ciąża”)

10% ulgi na zabiegi z zakresu higieny jamy ustnej

10% ulgi na zabiegi z zakresu stomatologii zachowawczej ( nie obejmuje endodoncji) 10% ulgi na zabiegi z zakresu pedodoncji.

  • Nextel myjnia samochodowa:

10% rabatu na wszystkie usługi w ramach kosmetyki samochodowej (mycie zewnętrzne, mycie wewnętrzne, pranie, autodetaling)

  • PUB Kamienica:

10% na wszystkie posiłki z napojami włącznie

10% na imprezy okolicznościowe

  • Sala Zabaw Fikołki budynek Nowa Stacja Pruszków (II piętro):

30% rabatu na pojedyncze wejścia (godzinny, dwugodzinny, całodniowy)

10% rabatu na organizację urodzin dla dziecka

10% rabatu na półkolonie letnie i zimowe

100% rabatu dla dzieci do 1 roku życia

100% rabatu dla dzieci w wieku 1-2 lata pod warunkiem, że towarzyszą starszym dzieciom, które kupują bilet.

  • CAFE MALAVI :

10 % Zniżki na wszystkie kawy i napoje kawowe dla posiadacza karty i osób towarzyszących poniedziałek – piątek (za wyjątkiem świąt) w godzinach 11:00-16:00, w pozostałym okresie – 5% rabatu.

  • Salon Optyczny ESTI OPTICS : 10% rabatu na oprawy okularowe, bezpłatne badanie wzroku przy zakupie okularów soczewki okularowe od 20zł za sztukę.

Okulary korekcyjne EssiKids – komplet (oprawa + szkła) za 370zł, (dodatkowo jeśli w ciągu roku wada wzroku dziecka się zmieni lub okulary zostaną uszkodzone mechanicznie – rabat 50% na nową parę).

  • Dobry-Elektryk Maciej Kierzkowski

15% na wszystkie usługi elektryczne – tel.: 735-767-880, ul. Gwiaździsta 36 Walendów

  • PHU OKMAR Ewa Haberka

10% na pranie dywanów i chodników

7% na zakup i montaż moskitier okiennych

5% na zakup i montaż plis okiennych

Al. Tysiąclecia 22 05-820 Piastów , tel.: 602 350 501, www.okmar.pl

  • P.P.H.U Panek Michał Panek

5% zniżki na usługi w zakładzie produkcyjnym w Michałowicach

5% zniżki na zakup produktów w sklepie firmowym w Michałowicach

10% zniżki na zakup systemów kominowych lub ich elementów w sklepie firmowym

05-816 Michałowice ul. Regulska 46, tel.: 22 723-92-56,www.kominy-panek.pl

  • ADWO24 reprezentowana przez Lamoricsp.z o.o.

10% zniżki na wszystkie pakiety ochrony prawnej dostępne na stronie internetowej www.adwo24.pl z kodem rabatowym: ADWO24DużaRodzina2020

02-001 Warszawa Al.Jerozolimskie 85/21, tel.: 22 122-83-11

  • GAMA Ewa Kraszek

ul.Świerkowa 12 05-800 Pruszków

Numer telefonu: 516-036-219, 22 758-68-02

10% zniżki na wszystkie produkty

Opublikowane przez: Anna Seliga | Data wprowadzenia: 2019-01-24 12:03:38 | Data modyfikacji: 2020-11-15 18:58:32.


Ważne informacje dla posiadaczy PKM dotyczące"Biletu Metropolitalnego"

 


Karta „Bilet Metropolitalny” uprawnia mieszkańców Gminy Pruszków do przejazdów ze zniżką środkami lokalnego transportu zbiorowego organizowanego przez Miasto Stołeczne Warszawa (realizowanego i nadzorowanego przez Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie), na zasadach ustalonych w Porozumieniu zawartym pomiędzy Gminą Pruszków a ZTM.


Karta jest personalizowana w Punkcie Wydawania poprzez nadruk na awersie karty imienia, nazwiska i zdjęcia osoby ubiegającej się o wydanie karty oraz herbu miasta. Wykonanie zdjęcia odbywa się na miejscu i jest bezpłatne. Nie ma możliwości wgrania własnego zdjęcia.


Wydanie karty następuje na podstawie posiadanej ważnej Karty Mieszkańca Pruszkowa oraz weryfikacji tożsamości. Weryfikacji tożsamości dokonuje się na podstawie dokumentu ze zdjęciem osoby ubiegającej się o wydanie Biletu Metropolitalnego.Wydanie karty możliwe jest tylko właścicielowi Karty Mieszkańca Pruszkowa, ponieważ karta jest personalizowana, poprzez nadruk na niej wizerunku jej posiadacza.


Pasażerowi, którego karta została utracona, skradziona bądź zniszczona, wydawana jest nowa karta „Bilet Metropolitalny” oraz może być wydane zaświadczenie zawierające imię i nazwisko pasażera wraz z numerem utraconej karty. Zaświadczenie o którym mowa wydaję się w celu przedłożenia w ZTM, by niewykorzystane środki mogły zostać przeniesione na nową kartę. Przekodowanie odbywa się na zasadach ustalonych przez Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie w Punktach Obsługi Pasażera prowadzonych przez Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie.


Karta wydawana jest bezterminowo.


Kartę można doładować tylko i wyłącznie w Punktach Obsługi Pasażera ZTM (POP). Lokalizacje oraz godziny otwarcia POP znajdują się na stronie internetowej ZTM Warszawa.


Określa się następujące warianty dopłat do karty „Bilet Metropolitalny” w ramach 1 i 2 strefy:


Bilet 30-dniowy imienny kosztuje obecnie 180 zł - po przystąpieniu do programu mieszkaniec zapłaci za niego 120 zł.


Bilet 30-dniowy imienny – ulgowy kosztuje obecnie 90 zł – po przystąpieniu do programu mieszkaniec zapłaci za niego 60 zł.


Bilet 90-dniowy imienny kosztuje obecnie 460 zł - po przystąpieniu do programu mieszkaniec zapłaci za niego 330 zł.


Bilet 90-dniowy imienny – ulgowy kosztuje obecnie 230 zł - po przystąpieniu do programu mieszkaniec zapłaci za niego 165 zł.


Różnicę w cenie biletów pokrywa Gmina Miasto Pruszków.


Punkty Obsługi Biletu Metropolitalnego:


Budynek Urzędu Miasta w godzinach pracy Urzędu – pokój nr 14 na półpiętrze otwarty w godzinach:


Poniedziałek 8:00 – 18:00


Wtorek, Środa, Czwartek 8:00 – 16:00


Piątek 8:00 – 14:00


Punkt Obsługi Mieszkańców, który mieści się w “Przystanku Pruszków” przy ul. Sienkiewicza 2 w budynku Dworca PKP (wejście od szczytu budynku). Punkt jest otwarty w godzinach:


Poniedziałek 7:00 – 15:00


Wtorek, Środa 8:00 – 16:00


Czwartek 10:00 – 20:00


Piątek 10:00 – 16:00


Kontakt w sprawie Biletu Metropolitalnego:


Telefoniczny:


22 735 87 37, 22 735 88 92, 660 493 021


Emailowy:


Aneta Brzuszkiewicz


Piotr Tomaszewski

Opublikowane przez: Anna Seliga | Data wprowadzenia: 2018-10-04 15:24:49 | Data modyfikacji: 2020-11-15 18:54:58.


...

Zarządzenie nr 68.2014 Prezydenta Miasta Pruszkowa

Zarządzenie Prezydenta Miasta Pruszkowa w sprawie regulaminu wydawania PKDR

Uchwała Rady Miasta w sprawie PKDR

Zarządzenie Nr 58.2016 Prezydenta Miasta Pruszkowa

Opublikowane przez: Anna Seliga | Data wprowadzenia: 2017-12-07 10:24:21 | Data modyfikacji: 2020-11-15 19:15:43.




Załączniki:

zmiana zarządzenia -KDR3
pkdr_uchwala
pkdr_zarzadzenie
zarzadzenie_nr_68_2014
Wniosek Pruszkowska Karta Mieszkańca i klauzula RODO
Wniosek Pruszkowska Karta Mieszkańca i klauzula RODO