KARTA INFORMACYJNA WOM

URZĄD MIASTA PRUSZKOWA
05-800 Pruszków,
ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 14/16
tel.22 735 88 14, 735 88 15, 735 88 23

fax: (0-22) 758 66 50

Sprawa

 

Zaświadczenie o zameldowaniu z rejestru mieszkańców

 

Podstawa prawna

- art. 32 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (tekst jednolity Dz. U. z 2019, poz.1397 ).

- Ustawa z 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jednolity Dz.U. z 2019, poz.1000).

- Załącznik do ustawy - j.w. o opłacie skarbowej (Dz. U. j. w.)

- ustawa z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. 2020, poz. 256 ).

Wymagane dokumenty

Pisemny wniosek, dowód osobisty

Opłaty

17.00 zł. w Kasie Urzędu Miasta Pruszkowa, ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 14/16, (parter), pok. nr 20 lub na konto Urzędu Miasta Pruszkowa.

Czas realizacji usługi

Niezwłocznie

Jednostka odpowiedzialna

Wydział Spraw Obywatelskich i Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta w Pruszkowie, ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 14/16, okienko nr 8 tel. 22 735 88 15, 14.

Tryb odwoławczy

Nadzór nad działalnością gminy w zakresie obowiązków określonych w ustawie o ewidencji ludności i dowodach osobistych sprawuje wojewoda.

Uwagi

Zaświadczenie o zameldowaniu osoba zainteresowana załatwia osobiście.

W przypadku załatwiania przez inną osobę, zainteresowany winien upoważnić ją do odbioru tego zaświadczenia, legitymujący się pełnomocnictwem w formie zgodnej z art. 33 §2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodekls postępowania administracyjnego ( Dz.U. z 201, poz. 2096 ) po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu dowodu osobistego.